André.h: Ja tänk om man kunde köra fotbollsäsongen under 5 månader, maj-september, 6 omgångar per månad, fyra helgomgångar samt 2 mitt i veckanomgångar. Att det ska vara så jävla svårt att begripa att november är hockeymånad!! Inget annat!! Fast för Giffarna spelar det nog ingen roll, man är dömda att för evigt vara ett bottenlag i Allsvenskan när man är uppe....Verkar det som.....Inte som TIK!! Mot nya höjder ;-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.