Greven: å tänk om man kunde köra full omgång nån gång ... istället för 3 matcher söndag , 4 på på måndag 4 på onsdag osv ...
Inlägg: 1533572
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ja precis.
Men vad skönt att Karjala-cup är över!
En skitturnering som inte en käft bryr sig om
Men vad skönt att Karjala-cup är över!
En skitturnering som inte en käft bryr sig om
+ 1