mikenomad: Jag jag räknar nog tyvärr också bort Lindqvist. Det sura i det är ju att han kunnat ersätta Alex rakt av men sån tur har man väl sällan.
Äh vi har fått till det bra i år ändå. Nubben har gjort ett jädra bra jobb! Men det är lite synd att mycket står och faller med en person där. Fast man har nog mer bredd nu där än förut ändå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
mikenomad: Jag jag räknar nog tyvärr också bort Lindqvist. Det sura i det är ju att han kunnat ersätta Alex rakt av men sån tur har man väl sällan.
Äh vi har fått till det bra i år ändå. Nubben har gjort ett jädra bra jobb! Men det är lite synd att mycket står och faller med en person där. Fast man har nog mer bredd nu där än förut ändå.