Mäster T: Lee Goren? Då ska han vara billig i drift. Men gärna pyrret!
Inlägg: 1533754
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: goren kan ju spela center också. Nån som har koll på i vilken position han främst spelat i saik och fbk?