Mäster T: Mörkare röd vore trevligt, men det kan vara som du säger att bilden ljuger. Annars var den fräsig kan jag tycka.
Inlägg: 1533794
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jag gillar ju Baseball stuket på jackor. Mörkare röd hade varit bra. Man kanske måste maila före o höra sig för.
Hela bilden ser lite för ljus ut.
Hela bilden ser lite för ljus ut.
Redigerad kommentar