1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1534252

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: hehe ;-) 

kör mer på Challe, nån som känner igen detta ifrån tiden i timrå :P?

"– Jag är väldigt besviken. Vi är för fan inte med i den första perioden. Första minuterna spelar vi bra, sedan är vi som ett gäng åskådare där ute. " 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Blizzard: Det är märkligt med alla dessa tränare som totalt saknar självinsikt, år efter år, klubb efter klubb skyller dom ifrån sig på allt och alla när svaret kanske finns att finna hos dom själva när resultaten uteblir dvs bristen på egna förmågan....fan, jag kanske inte är så bra på att coacha ett hockeylag på denna nivå trots allt.....kanske ska göra nåt annat, det kanske inte är så att trots att jag var en väldigt bta spelare passar jag inte som tränare ;-)


Sv: Apropå nånting...
Den ni ;-)

www.youtube.com/watch?v=q4EPicz4HwU

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.