Inlägg: 1534362
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Hedman o Dalhrot har det extremt jobbigt, ända gången AIK är i Timrås zon är när dessa är inne.
Skjut mer TIK!!!
Skjut mer TIK!!!
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
söder över: är sååååååå trött på dom där sarghörnen nu, blir I-N-G-E-N-T-I-N-G där!
och Friberg kan ju sluta skjuta i magen.
och Friberg kan ju sluta skjuta i magen.
+ 1
Suck