Inlägg: 1534369
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Tyvärr så missar även Robinson ett friläge. Tänk om spelarna kunde lära sig att sätta pucken högt.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Nu har vi haft två frilägen iaf, nu behöver vi bara tre till, jag tror att det eventuellt kan bli mål på det femte.
Skjut mer TIK!!!