Inlägg: 1534407
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Kattgubben: Crosscheckingen som skadar hagos där...konstigt att det inte ens blir två minuter på AIK-svinet, när Pikkarainen la en lätt knuff på McLovin så blev det ju femtioelva matchers avstängning.
+ 1
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Precis när jag sitter och klagar på de äldre spelarna i laget, så kliver de fram. Tack Jonte och Gunno.
Men kom igen för f*n. AIK beter sig som Timrå upplaga 11/12 på isen ungefär. Det borde inte vara omöjligt att peta in några puckar tycker man....
EDIT : och det var det tydligen inte heller :D
Redigerad kommentar