Olle:Ja, det är inte handligen utan konsekvensen man bedömer tydligen, sådär inofficiellt alltså....ibland...lite random sådär. Domare vettu!
Inlägg: 1534434
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Kattgubben: man dömer ju uppenbarligen inte för konsekvensen heller, i så fall skulle vi fått spela PP när hagos fick ett crosschecking i ryggen och blev skadad.