Olle:näe, det var därför jag lade till "...ibland..lite random sådär.." ;) Ibland önskar jag att domarkåren bestod av autister med strikta förhållningsorder istället för detta förbaskade godtycke...
Inlägg: 1534454
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Kattgubben: Vi borde inte dras med i AIK's dumsmällar och fula satsningar förresten, vi har större chans att vinna den här matchen om vi spelar ut dom istället för att försöka tackla sönder dom.