Dream Team: 1000, så det blir jobbigt om vi uppträder på vårat sämsta sätt, 14000gapande brynäsare mot våra 1000. Hoppas vi kommer upp i vår rätta kapacitet då iaf :)
Kommer blir skitcoolt! Förfest i LA innan också. Efterfesten kan man nog inte gå på hur det än går antingen blir man mobbad tills man går under eller mördad om vi vinner.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kommer blir skitcoolt! Förfest i LA innan också. Efterfesten kan man nog inte gå på hur det än går antingen blir man mobbad tills man går under eller mördad om vi vinner.