1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614827 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1536379

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22

Mäster T: Visst kan vi ta poäng i den här matchen men vi känns fortfarande lite som ett knattelag. Kan vi snappa upp oss i PP och börja slå pass på klubbladen så kan vi nog peta in några puckar.

Vi har mer eneri än LHC men dom behöver inte alls jobba lika hårt heller för dom mer noggranna. Just PP:et börjar bli riktigt oroande, vi kan ju inte ens etablera tryck.


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22

Jiii-sös, vilken sugig period. Dräll, hafs, dutt och horribelt passningsspel. Men annars är det bra.

Hade man tränat PP under uppehållet? Oerhörda problem att ens komma in i zonen, väl där passar man bara runt pucken helt utan tanke. Skjuta på den där fjunisen i mål vågar man inte heller.

Nä, typ allt måste verkligen bli bättre i andra. Lägg påckar på mål! Montén: inför 100 spänn i böter för varje ryggmärsreflexad sargrundelpuck!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.