1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1536492

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
Olle:han måste ju gå ut och göra sig stor när skytten kommer, annars hade det varit mål på första försöket. 

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
73Sjöbba: nu är jag ingen målvaktsexpert direkt men jag tycker att han gör raka motsatsen, han går ner i split och gör sig ungefär så liten han kan vara. Det finns massor av yta att skjuta på och han går ut och stör backarna från att göra deras jobb. Visst ser det fint ut när han lyckas med sina benparader men jag tycker att han har en tendens att gå ner väldigt tidigt och det ser lite ut som att han önskar sig en massa tv-räddningar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.