1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614764 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1536525

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22

Nä, som sagt. Det här var då ingen munter historia. Verkligen jämnbrunt rakt över. Fattar verkligen inte hur man kan vara så fruktansvärt menlösa. Skador, sure men...dom som spelar ser ju helt stelopererade ut.

Nä, jag ger 3:e perioden 5 minuter. Ser det likadant ut då ägnar jag mig åt något mer givande istället. Stirra in i väggen, t ex.


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
Bragd-Birger: Nåja, vi har en hel radda spelare skadade och vi spelar mot LHC borta och vi har fortfarande chansen att knipa poäng. Det tycker jag känns helt ok.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.