superfalle: Nej. Det hade dom inte. Bellissimo hade gott kunnat STÅ kvar i målet när skott kommer från blå. Det är inte konstigt att backarna ser tafatta ut när målvakten försöker göra deras jobb.
Inlägg: 1536541
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
Olle: ja fast nu var de ju inget skott från blå vi pratar om