Raka rör när vi går till attack, sa sverigedemokraten.
Saxat från Jimmys blogg (liksom meningen ovanför):
"Det här är ingen omöjlig match för Timrå, även om den är svår. Timrås största motståndare är dom själva. Sätt en fokuserad men lugn Joakim Lundström i mål. Struktur, tydlighet och tuffhet i defensiven. Låt dom komma. Låt dom försöka. Det kommer ta stopp. Kör sedan rakt och rejält framåt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Saxat från Jimmys blogg (liksom meningen ovanför):
"Det här är ingen omöjlig match för Timrå, även om den är svår. Timrås största motståndare är dom själva. Sätt en fokuserad men lugn Joakim Lundström i mål. Struktur, tydlighet och tuffhet i defensiven. Låt dom komma. Låt dom försöka. Det kommer ta stopp. Kör sedan rakt och rejält framåt.
Timrå ska inte ner på någon kvalserieplats!"
Redigerad kommentar