1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1537048

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24

Modano: Alla vet nog att det behövs värvas, men behov och kapital går nog inte riktigt hand i hand.

Däremot kan man ifrågasätta ett antal av dom spelarna som värvats. Bang-for-the-buck-faktorn är inte direkt imponerande.


Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-11-24
Bragd-Birger: Och i vår situation är ju målvaktsvalet synnerligen avgörande, det är ingen hemlighet. Då vi inte har förmåga att göra så många mål framåt kan förstås en het målvakt lyfta laget det lilla som behövs för att gneta åt sig viktiga poäng. Typ Belissimo i Ängelholm tidigare under säsongen. Denne har dock sett sina bästa dagar varför valet idag före match kändes helt självklart, säkerligen hos fler.

Men inte Monty? Wake up...???

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer