Jockz: Bara min sänding som börjat lagga?
Inlägg: 1538579
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29
Orka. Vi måste orka. Jag mår sjukt illa och allt känns värre än värst. By the way. Någon som vet vad TJ pysslar med nuförtiden?
Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29
Jockz: Loading video. Samma visa varje match. Det är helt sjukt att de inte kan fixa att sända en match utan att problem uppstår.