mikenomad: In Nubben we trust... och Rögle.. Växjö är nog inget att hålla i handen längre. AIK är ett frågetecken.
Inlägg: 1538595
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29
A Steen glider in lite skavanking och pytsar direkt. Hur j#¤% bra är ES. Ja menar en duglig medelmåtta(OBS inget nedväderande) i NHL tokdominerar i ES.
Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29
sargad: Starkbaum har alltså svarat för en del svettiga räddningar. En minut tidigare sa han att Timrå inte haft några farliga målchanser.
Den här kommentatorn är som vanligt riktigt dålig. Han har inte koll på nånting som händer.
Den här kommentatorn är som vanligt riktigt dålig. Han har inte koll på nånting som händer.