1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1538595

Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29
mikenomad: In Nubben we trust...  och Rögle.. Växjö är nog inget att hålla i handen längre. AIK är ett frågetecken.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29
A Steen glider in lite skavanking och pytsar direkt. Hur j#¤% bra är ES. Ja menar en duglig medelmåtta(OBS inget nedväderande) i NHL tokdominerar i ES. 

Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29
sargad: Starkbaum har alltså svarat för en del svettiga räddningar. En minut tidigare sa han att Timrå inte haft några farliga målchanser.
Den här kommentatorn är som vanligt riktigt dålig. Han har inte koll på nånting som händer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.