sargad: Jag tror att dagens Elitserielag skulle förlora stort mot Elitserielag innan KHL startade.
Inlägg: 1538613
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2012-11-29
Det jävliga är att lagen som slår det här flicklaget inte behöver ta i eller spela bra !
+ 2