inte för att vi skulle ha en chans mot något lag just nu, men luleå, ja hallådär! som har 19-2 i målskillnad på de fyra senast matcherna.....Vi har ruggigt viktiga matcher framför oss nu innan uppehållet, vi möter både Växjö och AIK, det är verkligen NU tåget går, torsk i dessa och ALLT hopp är borta, vinst i dessa och vi ger oss iaf chansen, vi MÅSTE göra allt nu, köra ur varenda jävla energi partikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
inte för att vi skulle ha en chans mot något lag just nu, men luleå, ja hallådär! som har 19-2 i målskillnad på de fyra senast matcherna.....Vi har ruggigt viktiga matcher framför oss nu innan uppehållet, vi möter både Växjö och AIK, det är verkligen NU tåget går, torsk i dessa och ALLT hopp är borta, vinst i dessa och vi ger oss iaf chansen, vi MÅSTE göra allt nu, köra ur varenda jävla energi partikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luleå - Timrå
Rögle - Timrå
Timrå - AIK
Brynäs - Timrå
Redigerad kommentar