Inlägg: 1538750
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det är inte svårt att missa det här rekordet...bara att spela med det här laget. Heja heja.....
Jag bitter? Så in i ........
Jag bitter? Så in i ........
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: fanja! vi spelar 0-0 mot luleå i 57min sen setter vi dit 1-0. 3P och rekord i samma match, inte dåligt!
+ 1
Roligt med rekord. Alltid bra med sånt.