1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614710 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1538923

Luleå HF - Timrå IK 2012-12-01
Jag vet inte om det är av bristande intresse eller om ingen vågar, men här kommer Monténs funderingar...

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-12-01

Hälge: Instämmer i det Monty säger:

"- Jag tycker vi gör en bra match, spelmässigt den bästa sedan vi mötte Modo hemma och vann med 3-0. Vi är bättre än Modo under större delen av matchen och har ett bra försvarsspel och skapar flera målchanser men pucken vill just nu av någon anledning inte in i mål."


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.