Inlägg: 1538930
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-12-01
Det här borde spelarna titta på innan matchen och få lite bra vibbar.
+ 1
Det här borde spelarna titta på innan matchen och få lite bra vibbar.
Hälge: Instämmer i det Monty säger:
"- Jag tycker vi gör en bra match, spelmässigt den bästa sedan vi mötte Modo hemma och vann med 3-0. Vi är bättre än Modo under större delen av matchen och har ett bra försvarsspel och skapar flera målchanser men pucken vill just nu av någon anledning inte in i mål."