Idag håller vi på Västerås mot Djurgården. Hur osannolikt det än är att VIK som bara vunnit fyra matcher (däribland mot oss...) ska lugga DIF.
I början av november slogs vi om serieledning. Nu är det mikromarginaler som håller oss på slutspelsplats. Junisarna har fortfarande en hygglig chans för jag tycker att avslutningen ser lite enklare ut än för AIK. Men det bygger ju på att laget ändå vinner. Har inte varit så mycket sånt på slutet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Idag håller vi på Västerås mot Djurgården. Hur osannolikt det än är att VIK som bara vunnit fyra matcher (däribland mot oss...) ska lugga DIF.
I början av november slogs vi om serieledning. Nu är det mikromarginaler som håller oss på slutspelsplats. Junisarna har fortfarande en hygglig chans för jag tycker att avslutningen ser lite enklare ut än för AIK. Men det bygger ju på att laget ändå vinner. Har inte varit så mycket sånt på slutet.