Hälge: Stämningen skapas till stor del av hur laget spelar. Tror de flesta i arenan känner som jag, att det blir 0 poäng ikväll.
Inlägg: 1540622
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Laken:
Spelmässigt kan vi ju inta klaga. Det är ju avsluten som inte sitter. 14-4 i skott i 2:ā perioden är ju helt ok.
Spelmässigt kan vi ju inta klaga. Det är ju avsluten som inte sitter. 14-4 i skott i 2:ā perioden är ju helt ok.