Inlägg: 1540633
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
The great one: Jo men det kommer ju sig av flera power-play. Dessutom, hur många av TIK-avsluten känns riktigt farliga?
Känslan är att kedjan med Jensen, Janmark-Nylén och Little avgör detta...
Känslan är att kedjan med Jensen, Janmark-Nylén och Little avgör detta...
Spelmässigt kan vi ju inta klaga. Det är ju avsluten som inte sitter. 14-4 i skott i 2:ā perioden är ju helt ok.