Det bästa med den här matchen är att Timrå vinner trots 2 dåliga perioder.... :)
Inlägg: 1540628
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
diffe: AIK har gjort två ännu sämre perioder och leder endå med 2-1 så jävla typiskt! Att vi alltid förlorar fast motståndarna spelar sjukt dåligt