diffe: AIK har gjort två ännu sämre perioder och leder endå med 2-1 så jävla typiskt! Att vi alltid förlorar fast motståndarna spelar sjukt dåligt
Inlägg: 1540640
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard: Förlorar på grund av att laget är så jävla fysiskt dåligt kalkonvärvningar när ska Nubben träda fram ?????????????????????????????????????+++++++
+ 1