Inlägg: 1540819
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard:Ja, det var verkligen en extremt oläglig match att bjussa bort poäng i. Fy satan. Det knyter sig i magen! Hoppas inte spelarna gräver ner sig lika mycket som vi gör. AIK borde rimligtvis torska en del framöver också, såsom spelet såg ut idag. Bättre lag än oss lär straffa dem, skoningslöst.
+ 1
5P före eller max lika många poäng som oss, det var vad som hände ikväll :((((((((((((((