Blizzard:Ja, det var verkligen en extremt oläglig match att bjussa bort poäng i. Fy satan. Det knyter sig i magen! Hoppas inte spelarna gräver ner sig lika mycket som vi gör. AIK borde rimligtvis torska en del framöver också, såsom spelet såg ut idag. Bättre lag än oss lär straffa dem, skoningslöst.
+ 1