1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1540826

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Olle: dock så kanske vi kan sluta med inöägg som tex den hade jocke tagit osv dom gångerna bellan står . Att helt enket släppa lundström hypen och lägga ner totaldissen av bellisimo . Landa i någon form av rimlighet

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06

superfalle: Just det rimlighet.... Enöga, nu fick du luft under vingarna minsann.. Det här var den sämsta match Jocke gjort, vad jag kan minnas.

Men han är fortfarande bättre, så ta å landa nu i någon form av rimlighet, eller ska du ängna dig åt rumination länge till. Spotta eller svälj!


Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
superfalle: Lundström är inte hypad, han är bara sjukt mycket bättre. enkelt. 

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.