1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1540836

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06

superfalle: Just det rimlighet.... Enöga, nu fick du luft under vingarna minsann.. Det här var den sämsta match Jocke gjort, vad jag kan minnas.

Men han är fortfarande bättre, så ta å landa nu i någon form av rimlighet, eller ska du ängna dig åt rumination länge till. Spotta eller svälj!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
diffe: mina vingar är de alltid luft under . Förutom nu . De här tryckte bort luften fullständigt . Och förmodligen så kommer jag ruminera denna match ett bra tag framöver . Tyvärr . Jag är så djävla förbannad så jag vill slita bort ansiktet på någon

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.