+ 4
Inlägg: 1540881
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Instämmer. Nu sägs det att Bettman inte är med vid bordet förresten.
F.ö har jag hängt mig...
F.ö har jag hängt mig...
Mäster T: Det är en sån tragedi att både spelare och ägare sitter på gigantiska högar av pengar och förvägrar miljontals människor att se hockey bara för att dom vill ha 3-4% mer på deras redan överfulla bankkonton.
Världen är bra sjuk.