superfalle: Jag ska sitt vaken i natt... titta gungandes in i väggen o rabla salivdränkta förbannelser...
Inlägg: 1540913
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: och jag ska be till högre makter för att dessa 4 poäng inte kommer förändra slut tabellen . Då kommer jag att få en psykos
Sv: Apropå nånting...
NHL sket sig alldeles nyss.
”Det här kommer inte att lösas inom den närmaste framtiden”
Godnatt.