1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1540982

Sv: Apropå nånting...
man är svag för spelare som talar gott om klubben, inte så många nu för tiden direkt. Även fast jag inte riktigt gillar murleys inställning till spelet så gillar jag han mer efter detta, man är så svag som supporter, fan tänk er Hallins inställning på Murra, men då hade han aldrig spelat i timrå överhuvudtaget heller.


"• Vad säger du om tiden i Timrå?
– Jag älskade min tid i Timrå och skulle inte byta den mot någonting. Att vinna Kvalserien förra säsongen och hjälpa laget kvar i högstaligan var en höjdpunkt i min karriär. Jag hoppas få spela för Timrå igen i framtiden." 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Med en vettig istränare hade nog Murley kunnat visa upp lite mer intensitet under grundserien. Men med hans karaktär är det knappast värt att ta in honom nu. Lär inte gjort många knop sen i våras.

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Kan man värva spelare ? När man inte betalt pensiondelen till en del spelare ...isåfall låter det märkligt.

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Sätt han på prestationsbaserad lön, hans högsta nivå är välkommen med råge. Go Nubben.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.