+ 5
Inlägg: 1540982
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Med en vettig istränare hade nog Murley kunnat visa upp lite mer intensitet under grundserien. Men med hans karaktär är det knappast värt att ta in honom nu. Lär inte gjort många knop sen i våras.
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Kan man värva spelare ? När man inte betalt pensiondelen till en del spelare ...isåfall låter det märkligt.
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Sätt han på prestationsbaserad lön, hans högsta nivå är välkommen med råge. Go Nubben.
Redigerad kommentar
+ 2
"• Vad säger du om tiden i Timrå?
– Jag älskade min tid i Timrå och skulle inte byta den mot någonting. Att vinna Kvalserien förra säsongen och hjälpa laget kvar i högstaligan var en höjdpunkt i min karriär. Jag hoppas få spela för Timrå igen i framtiden."