1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614834 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1541127

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Friman SR: Enligt yr.no ska det varken snöa, regna eller blåsa nämnvärt mycket i morgon kväll. Vad skulle bli orättvist menar du?

Det blir bra kallt ser det ut som... brrrr :/ 

Svarskommentarer

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

Dream Team: Just det, har snökanonerna över Gävle kraschat??? Nej, jag tänkte bara på som det var förr, när man faktiskt ljöd en hesa Fredrik efter 10 minuter i sista perioden så att förhållandena sett till hela matchen skulle bli så rättvisa som möjligt för kombatanterna...

FORZA TIK........alltid, alltid.......


Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Dream Team:Verkar ju ha varit ett gångbart resultat historiskt sett iaf :) Hvafalls, ingen snö i Gefle? Har snökanonerna gått sönder? ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.