Ser att lhc mäki ber om ursäkt till modo o modoliderna... Trist... Men han fick juh bra uppmärksamhet för sin lilla sanning iaf.
Gillar troll sås kommentar som nästan andades nervositet inför framtiden... Den om att han hoppades på att slippa problem i framtiden för andvändadet av lo spelare... Jag hoppas att ligan gör allt dom kan för att modo och frölunda skall få problem med varenda beslut som ligan skall styra.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Gillar troll sås kommentar som nästan andades nervositet inför framtiden... Den om att han hoppades på att slippa problem i framtiden för andvändadet av lo spelare...
Jag hoppas att ligan gör allt dom kan för att modo och frölunda skall få problem med varenda beslut som ligan skall styra.