1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1541241

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

Timrå Icon: Nja, nu får jag skämmas lite i TV soffan. Ser bra ut i TV alltså...  :-)

Men fan vad snygga åra reklamfria redwingsställ är!!!


Svarskommentarer

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

lincoln: Ja, men du är inte ensam. Själv ser jag matchen via dator in i TV-n. Snäll fru jag har, heller hur? Undrar vad hon säger när "Så mycket bättre börjar". Då lär man väl få gå över till datorns 32-tumsskärm.


Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
lincoln: Aha! Ja men jag får isåfall skämmas ännu mer för här ska det tydligen ses en film en jädra HÄST!
Nä man får dra in på en sportbar

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer