1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614982 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1541248

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

lincoln: Ja, men du är inte ensam. Själv ser jag matchen via dator in i TV-n. Snäll fru jag har, heller hur? Undrar vad hon säger när "Så mycket bättre börjar". Då lär man väl få gå över till datorns 32-tumsskärm.


Svarskommentarer

Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08

John K: Al Bundy visste vad han gjorde när han grundade föreningen " No Ma'm" ...


Sv: Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
John K: Jag har fått låna grabbens TV. Snygg bild nyss förresten på Timråklacken med de snöklädda träden bakom.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer