Timrå Icon: Glajjorna? Visst, inga problem. Rocken däremot blev jag tvungen att elda upp efter förra gången.
Inlägg: 1542170
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Mä! Har du eldat upp den??
Du hade ju kunnat sålt den som 20-manna tält!
Om det inte vore för fläckarna och hålet mitt på förstås....
Du hade ju kunnat sålt den som 20-manna tält!
Om det inte vore för fläckarna och hålet mitt på förstås....