1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1542349

Sv: Apropå nånting...
Nybbe: RDW stannar alltså...bra antar jag. Frågan är dock inte vem som ska ut för precis som andra här påpekat har vi inte direkt ett överskott av backar. Men skulle vi skeppa nån håller jag med om att Nisse ligger nära till hands. Nä, frågan kanske snarare är hur det eg är ställt med Robin Persson? Han som nästan var aktuell i utematchen. Och innan dess. Och innan dess. Och innan.....etc.

Jag sätter MT:s lösvagina på att han "skall testas på värmning" men inte kommer till spel nästa match heller.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vi såg igenoom deras bluff iaf! du och jag nomaden du och jag :) Har du sett det senaste? han är på gång....igen...oh igen... ;-) 

"När det gäller backen Robin Persson är han ännu inte i full lagträning.
– Vår förhoppning är att han ska vara redo på annandagen. Nu trappas träningen upp hela tiden, säger Fröjd" 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.