Inlägg: 1542350
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Ja vafan ska man säga? "Vår förhoppning är..."
Vår förhoppning my ass. Om han var så j-a nära tidigare som de gjort gällande ska han ju vara stenklar efter 17 dagars (blir det va?) uppehåll.
Vår förhoppning my ass. Om han var så j-a nära tidigare som de gjort gällande ska han ju vara stenklar efter 17 dagars (blir det va?) uppehåll.
"När det gäller backen Robin Persson är han ännu inte i full lagträning.
– Vår förhoppning är att han ska vara redo på annandagen. Nu trappas träningen upp hela tiden, säger Fröjd"