Inlägg: 1542678
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Ja, det är jobbigt nu kan man tycka. Svält i Afrika, inbördeskrig i Syrien och vi har problem med pepparkaksgubbar och scrollning.
+ 3
själv tycker jag det är skönt att han lämna, tyvär kan jag inte plussa eget inlägg. Men det var synd att det behövdes årets tråkigaste gnäbb för att han skulle lämna, fyfan så tråkigt det var att scrolla igenom.