Inlägg: 1542686
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Ja inte saknar jag karln. Han lämnade för några år sen oxå pga allt "skitsnack" mellan modoiter o oss.
När han kom tillbaka var han värre än nånsin i Modoboken. Skämskudde på vid vartenda inlägg.
Ambroo är kung. Tack för ordet.
När han kom tillbaka var han värre än nånsin i Modoboken. Skämskudde på vid vartenda inlägg.
Ambroo är kung. Tack för ordet.
+ 3
Det gör alla :-)