Timrå Icon: så jävla skönt att slippa timrå! Nu kan man supa utan ångest!
Inlägg: 1542756
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Precis!
Bra att du satte ord på det!
Funderade just på varför jag kände sådan glädje :-)
Bra att du satte ord på det!
Funderade just på varför jag kände sådan glädje :-)