Timrå Icon: vad bjuds du på :)?
Inlägg: 1542758
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jag bjuder mig själv på Mariestads Old Ox och några 12-åriga AncNoc single malts.
Sedan blir det troligen ett glas Zinfandel till maten och en Cognac till kaffet *raaaap*
Sedan blir det troligen ett glas Zinfandel till maten och en Cognac till kaffet *raaaap*