1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1542796

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Äh, det är ju sanningar. Det här blåa landet har blivit helt bedrövligt. Jag är så röd man bara kan bli, men det går inte att blunda.

Nu tar jag en pepparka...förlåt...en sån där brun k...en till kaka till glöggen.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Det tråkiga är ju att gemene Svennebanan är ju för dum och köper alla bilder som skrivs på facebook utan att ifrågasätta varför, och köper varenda löpsedel. Det är en nanodel av en promille som emotsäger sig till pepparkaksgubbar, fira avslutningar i kyrkan, negerbollar och what ever. Vi skapar oss själva debatten och idioterna i folkhemmet är inte villiga att lyssna och köper det med hull och hår. Det som är mest sorgligt över det hela är att SD plockar poäng hela tiden.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.