+ 11
Inlägg: 1542791
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: ja oliktänknde vill vi inte ha . Vi ska passa in i den stora massan och bara ventilera politiskt korrekta åsikter .
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Argument som bygger på att man bryr sig mer om svenska barn än afrikanska, eller liknande, är infantila.
Varför kan man inte bry sig om båda?
Varför kan man inte bry sig om båda?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Äh, det är ju sanningar. Det här blåa landet har blivit helt bedrövligt. Jag är så röd man bara kan bli, men det går inte att blunda.
Nu tar jag en pepparka...förlåt...en sån där brun k...en till kaka till glöggen.
Nu tar jag en pepparka...förlåt...en sån där brun k...en till kaka till glöggen.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: så är det, folk börjar bli less på att vara dumsnäll. Tråkigt men sant, för din del alltså.
Tragiskt att se i den här gästboken:-(